|
Verzenden Uw bestelling wordt door Post NL, DHL, GLS of DPD bij u thuis bezorgd. Uw pakket is te volgen via het track & trace nummer dat u ontvangt per email na verzending door ons. De verzendkosten binnen Nederland zijn: Voor bedragen tot EUR. 15,-- (dit ivm verhoudingswijze hoge kosten) is dit EUR. 7,95. Voor bedragen van EUR. 15,-- tot EUR. 30,-- is dit EUR. 6.75. Voor bedragen van EUR. 30,-- tot EUR. 45,-- is dit EUR. 4.95. Voor bedragen van EUR. 45,-- tot EUR. 60,-- is dit EUR. 3.95. Vanaf EUR. 60,-- is dit EUR. 2.50. Voor brievenbuspost (pakketten die door de brievenbus passen) hoeft u niet thuis te zijn. Let op SPECIALE TARIEVEN VOOR BRIEVENBUSPOST: Voor zendingen (maximum formaat 38 x 26,5 x 3,2 cm (LxBxH) en max. 2 kg gewicht) die door de brievenbus kunnen hanteren wij de volgende tarieven: Voor maximaal 1 Zadengroet-kaart geldt een tarief van EUR. 1,95 Voor maximaal 2 Zadengroet-kaarten geldt een tarief van EUR. 2,95 Voor maximaal 5 Zadengroet-kaarten geldt een tarief van EUR. 3,95 Voor maximaal 8 Zadengroet-kaarten geldt een tarief van EUR. 4,95 Deze zendingen hebben voornamelijk betrekking op bestellingen van maximaal 8 Zadengroet kaarten (dus geen andere grote(re) artikelen). Hierboven vervalt het pakket in pakketpost met bijbehorend tarief. Dit tarief kan voordeliger zijn. Wij behouden ons het recht voor om de meerdere verzendkosten door te berekenen indien uw bestelling toch niet past. Hierover nemen wij contact met u op. Voor pakketten naar het buitenland gelden andere tarieven. Voor meer informatie, klik hier. Wat als u niet thuis bent? Post NL biedt uw pakket 2 maal aan op het afleveradres. U kunt ook gebruik maken van de mogelijkheid om het pakket op een ander adres te laten afleveren. Bij stap 2 van de kassa kunt u een alternatief adres (buren, familie) opgeven waar het pakket naar toe moet. U kunt deze optie ook gebruiken als u iemand wil verrassen met een pakket, zoals met een feest. U kunt bij de opmerkingen eventueel ook aangeven wanneer u het pakket verzonden wil hebben. Verzending onder rembours ofwel betaalservice kan niet meer. |
Wij verzenden met: Direct naar track&trace van PostNL |
Hoe verstuurt Post NL uw Pakket binnen Nederland?
|
Hoe verstuurt DHLforyou uw pakket Bezorgen op een DHL SERVICEPOINT Het is mogelijk om uw pakket te laten bezorgen op een servicepoint van DHL. Hoe? U bepaalt op welk servicepunt (klik hier om te zoeken naar dichtstbijzijnde servicepoint) u wilt laten bezorgen en geeft dit bij het afrekenen aan in het opmerkingenveld. Wij zorgen dat de verzending naar, het door u gekozen, servicepoint verloopt. Wat is een DHL SERVICEPOINT? DHL SERVICEPOINT is een locatie bij u in de buurt waar u pakjes kunt ophalen en/of verzenden. Vaak is het DHL SERVICEPOINT gevestigd in een winkel en kent ruime openingstijden. Dus ook 's avonds en/of in het weekend! Waar vind ik het DHL SERVICEPOINT? Er zijn in Nederland al 800 DHL SERVICEPOINTs. Iedere week komen daar weer nieuwe bij! Hoe herken ik een DHL SERVICEPOINT? DHL SERVICEPOINT is een locatie bij u in de buurt waar u pakjes kunt ophalen en/of verzenden. Vaak herkent U een DHL SERVICEPOINT aan het hiernaast getoond logo. Welk DHL SERVICEPOINT kies ik? U kunt elk DHL SERVICEPOINT kiezen om uw pakje in te leveren! Dicht bij uw huis, uw werk of op uw route! U weet immers zelf wat u het beste schikt! Zoek snel het dichtstbijzijnde DHL SERVICEPOINT bij u in de buurt. Klik hier Hoe weet de geadresseerde of het pakje op het DHL SERVICEPOINT is aangekomen? De ontvanger krijgt een bericht per e-mail, SMS of gesproken bericht (telefonisch per computer) als het pakje klaar ligt op het DHL SERVICEPOINT. Zodra het pakje door de geadresseerde is opgehaald, ontvangt de verzender bericht dat het pakket is afgehaald. Hoe lang blijft het pakje op het DHL SERVICEPOINT voor geadresseerde beschikbaar? Indien het pakje na 2 dagen nog niet bij ons is opgehaald, ontvangt de geadresseerde een herinnering. Dat doen we nog een keer na 5 dagen. Als het pakje 7 kalenderdagen na ontvangst van het pakje op het DHL SERVICEPOINT niet is afgehaald, sturen we het pakje terug naar de verzender. Zowel de geadresseerde als de verzender ontvangen hiervan een bericht per sms of mail. Het pakje is vanaf dat moment niet meer beschikbaar op het DHL SERVICEPOINT. Kan iemand anders dan de geadresseerde het pakje op het DHL SERVICEPOINT ophalen? Voor het ophalen van een pakje is altijd een geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs) nodig. Iemand anders dan de geadresseerde mag het pakje afhalen. Wel controleert DHL de identiteit van de persoon en de gang van zaken. |
Kan ik zelf een bezorgdag kiezen? Nee, dat is niet mogelijk. We bezorgen uw pakje in de meeste gevallen binnen 2 tot 3 werkdagen * (maandag geen werkdag). U kunt de status van het pakje volgen via Track & Trace. * Invloeden van buitenaf, zoals slecht weer, druk verkeer en calamiteiten kunnen ons schema in de war brengen. Daarom geven wij geen bezorggaranties. Hoe laat wordt mijn pakje op een (huis)adres bezorgd? Tussen 12.00 en 18.00 uur. In geval van 'niet thuis' kan het voorkomen dat onze chauffeur het 's avonds tussen 18.00 en 21.00 uur opnieuw probeert. Wat gebeurt er als het pakje niet kan worden afgeleverd? Als de geadresseerde niet thuis is op het moment van aflevering en we kunnen het pakje ook niet bij de buren afgeven, dan laten we een bericht achter en we proberen het later opnieuw (maximaal 3 keer). Kunnen we het pakje na 4 afleverpogingen definitief niet afleveren of het pakje wordt geweigerd, dan zenden wij het pakje terug naar de afzender. Nieuwe verzendkosten voor een nieuwe bezorging zullen dan berekend worden in overleg met de geadresseerde. Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen? Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet door DHLFORYOU.NL bezorgd worden. We nemen deze pakjes daarom niet ter distributie aan. |